niedziela, 8 grudnia 2013

Wow Sand nr 1 od Wibo

Jakiś czas temu pokazywałam Wam już piękny bordowy piasek od Wibo oznaczony numerem 3. Dziś mam dla Was drugi lakier  mojej kolekcji - śliczną, głęboką zieleń, czyli nr 1. W lakierach z tej serii, poza ciekawymi kolorami, w którym dopatrzyć możemy się zieloych, fioletowych, niebieskich i czarnych drobinek i piaskowym wykończeniem, lubię prostotę nakładania oraz trwałość na paznokciach. Wibo bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie tą serią lakierów!












Jak Wam się podoba? Mnie bardzo i chyba skuszę się na jeszcze jakiś kolor z piaskowej kolekcji :)

16 komentarzy:

  1. Przepiękny; ) śliczne są piaski a na Twoich paznokciach wyglądają cudnie..... ten jest wyjątkowo ładny. ... muszę jakiś kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. Są genialne, uwielbiam ten efekt na paznokciach ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam 3 ale co do trwałości to mnie rozczarował niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie piaski dalej nie przekonują... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten lakier, od czasu promocji w Rossmannie ciągle maluję nim paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba :). Jakość tych lakierów jest naprawdę świetna :))).

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam go kupić podczas promocji, niestety pierwszego dnia się rozeszły :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jako jedyna nie mam tych piasków z Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie podobały mi się w ogóle te piaskowe lakiery, ale jak je tak oglądam na blogach to chyba się sama skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ale nr 3 :) Twój też mi się podoba-ogólnie kocham piaskowce,na razie mam 5 sztuk :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny :)
    Choć z całej piaskowej kolekcji podoba mi się ten bordowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam nr 4 i jestem nim zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...