niedziela, 15 grudnia 2013

Upolowałam! - Wibo Sand nr 4

Wreszcie go upolowałam! Za nr 4 z kolekcji brokatowych piasków Wibo rozglądałam się w licznych Rossmannach już od dłuższego czasu i jakoś zawsze miejsce po nich w szafie świeciło pustkami. Tym razem miałam szczęście i chwyciłam ostatnią sztukę. Ciemna baza, której kolor ciężko mi określić - nie jest to ani czerń, ani brąz, w której zatopiono drobinki w najróżniejszych kolorach. Znajdziemy tu róż, zieleń, złoto, fiolet, jak i kolor niebieski. Przyglądając się dłużej dopatrzylibyśmy jeszcze kilku innych kolorów...











Obawiam się, że nr 4 nie będzie ostatnim w mojej kolekcji. Kusi mnie jeszcze piękna czerwień, idealna na okres świąteczny. Który z pokazanych przeze mnie dotychczas podoba Wam się najbardziej - nr 1, nr 3 czy nr 4?

28 komentarzy:

  1. bardzo udana ta kolekcja piasków, mam 3 kolory i prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 4 są najładniejsze,ale taki czerwony też byb był fajny na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czwórka jest najładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny - nie wiem czy nie mam go przypadkiem w swojej kolekcji... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor ja jeszcze żadnego piasku ńie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie udało Ci się pokazać, jak złożony kolorystycznie jest ten lakier! piaski z Wibo są naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go! Jest piękny i noszę go na zmianę ze złotymi piaskiem Lovely. Wszyscy pytają się mnie, co to za cudeńko mam na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny, a ja nie mam żadnego;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja upolowałam numer 3, boski jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, tak ten odcień podoba mi sie zdecydowanie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknotek, jak wszystkie piaski Wibo :) Udała im się ta seria, oj udała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie wygląda na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  13. 4 jest piekna ♥ ale jeszcze nigdy jej w rossie nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowity efekt. ja bardzo lubie piaski z GR i pierre rene :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się w buteleczkach ale żałuję, że na paznokciach są tak ciemne..dlatego na żaden się nie zdecydowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam 3 bo najbardziej mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zaluje, ze go nie wlozylam do koszyka podczas promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Z całej piaskowej kolekcji Wibo, ten kolor podoba mi się najmniej.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam pisaki, te z Wibo są super moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...