czwartek, 13 września 2012

Sleek PPQ Shangri-La - zapowiedź

Wkrótce na rynku pojawią się dwie najnowsze palety stworzone z ponownej współpracy firmy Sleek i domu mody PPQ - wszystko z okazji London Fashion Week. 




Nowa kolekcja nosi piękną nazwę Shangri-La i składa się z dwóch błyszczyków i dwóch palet (Respect i Supreme), wyraźnie różniących się pomiędzy sobą temperaturą zawartych w nich barw. Paletka Respect zawiera w sobie piękne, ciepłe kolory, natomiast na wersję Supreme składają się chłodne barwy. Na razie nigdzie nie znalazłam informacji na temat wykończenia cieni - mam nadzieję, że maty będą przeplatały się z typową dla Sleeka perłą.
EDIT: Właśnie doczytałam, że palety mają być dostępne na stronie producenta w drugiej połowie września, więc już bardzo niedługo!






Jak Wam się podobają nowe propozycje Sleeka? Czujecie się skuszone? Mnie bardzo podoba się Respect...

17 komentarzy:

  1. jest piękna, czekam bardzo na respect :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie nowa paletka ze sleeka, chyba muszę schować mój portfel do jakiegoś sejfu:D respect zdecydowanie fajniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. DLa mnie też respect zdecydowanie fajniejszy się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sleekomanki juz zaceraja rece hehe:)))ja przyznaje sie bez bicia, ze nie mam jeszcze swojej paletki:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja długo się przed nimi wzbraniałam, a potem wpadłam jak śliwka w kompot ;)

      Usuń
  5. Obie mi się bardzo podobają i na obie chyba będę polować ;) Kolory wyglądają na prawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawi mnie bardzo na jakie wykończenia cieni tym razem postawią :)

      Usuń
  6. łaaał, bardzo ladne kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och kurczę jakie kolory! Respect bardziej pasuje do mojego typu ale i druga paletka coś w sobie ma ... Za dużo pokus ;). Będziesz zamawiała z GB :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obie kuszą :) zamawiałam z ich strony PPQ w zeszłym roku i dochodzę do wniosku, że bardziej cenowo opłaca się poczekać i zamówić już w PL drogerii internetowej. Chociaż chciałabym mieć ją/je w łapkach jak najszybciej ;)

      Usuń
  8. Wstyd przyznać ale nie mam żadnej paletki sleeka ale mi sie marzy więc za niedługo chce kupić:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...