czwartek, 27 września 2012

Kropkomania

Mam dziś dla Was drugi manicure wykonany przy użyciu sondy Essence, którą pokazywałam Wam niedawno tutaj. Nakropkowałam się przy nim że hej ;) Moim celem jest dalsze straszenie jesieni. Jednak coś mi się dzisiaj nie udało, bo u mnie właśnie zaczęło padać. No ale nic, na paznokciach mam rozweselający manicure :)




Jak Wam się podoba? Ulegniecie kropkomani? ;)

Mam do Was jeszcze prośbę. Czy możecie polecić mi jakiś dobrze kryjący i niesmużący biały lakier? Ten który mam teraz na paznokciach to Hean, jednak wymaga nałożenia conajmniej 3 warstw, aby uzyskać zadowalający efekt.

33 komentarze:

  1. pięknie wyglądają...to tym dziubdziakiem z essence??? Wyglądają mega profesjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziubdziakiem - ale się uśmiałam! :D tak, to dokładnie jego dzieło ;)

      Usuń
  2. jejku bardzo fajnie to wygląda, w ten weekend napewno spróbuję zrobić takie cudo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie się na kropkowałaś. :D Ale efekt końcowy bardzo przypadł mi do gustu! Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra! Już wiele razy przymierzałam się do wykropkowania paznokci, ale za każdym podejściem nie odechciewało mi się - to dużo zachodu :)

    Wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie trochę czasu to pochłania, ale jedym okiem można oglądać serial lub film ;)

      Usuń
  5. Jakie fantastyczne! Ależ się musiałaś narobić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie równiutkie te kropeczki. Precyzja do pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. precyzja to zasługa dziubdziaka (jak go LaNina ochrzciła) ;)

      Usuń
  7. Super wyszło ja też uwielbiam kropki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku bosko to wyszło, ale musiałaś się napracować, podziwiam, efekt cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Podziwiam naprawdę, mnie brakłoby cierpliwości już przy 1.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kropeczki;-) Mnie by pewnie takie ładnie nie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak równiutko! Super :) Ja już kupiłam sondę i przymierzam się do kropek w brązach ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Prze, prze, przegenialnie to wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale optymistycznie to wygląda, super:-) Idealne pazurki na jesienną okropną pogodę

    OdpowiedzUsuń
  14. cudo, cudo, cudo! :) Też takie chcę! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...