czwartek, 29 listopada 2012

Tęsknię za letnim deszczem...

Jak w tytule - zima dopiero się zaczyna, a ja już tęsknię za latem i ciepłym deszczem na skórze. Strasznie nie lubię jesieni i zimy - jestem zawieszona, jak niedźwiedź. Dopiero wiosną wstępuje we mnie życie. Wygrzebałam dzisiaj stare zdjęcia z sesji, przy której pracowałam i zatęskniłam za piękną, letnią pogodą. 

Mimo, że makijaż nie jest na zdjęciach zbyt widoczny, jego wykonanie było dla mnie nie lada wyzwaniem - miał wytrzymać 2 godziny w sztucznym deszczu, który stworzyliśmy z fotografami. Udało się ;)












fotograf: Sabina i Paweł Labe
modele: Aleksandra Funka/Jacek Bilczyński
wizaż: ja


Życzę Wam udanego, spokojnego i ciepłego wieczoru!

26 komentarzy:

  1. WoW! Ale romantyczna sesja:)
    Wzajemnie spokojnego i ciepłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że te produkty z Bielendy są bardzo dobre! Kasztanową wersję warto sprawdzić, choć kusi mnie też emulsja z bawełną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę testować. Mam nadzieję, że u mnie sprawdzą sie równie dobrze! :)

      Usuń
  3. faktycznie, niewiele widać na zdjęciach.. chociaż są intrygujące:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja bardzo interesująca z fajnym klimatem :) Pocieszę Cię, że u mnie 3 dzień z rzędu non stop pada :/ Jest ciągle brzydko i ponuro, a ta pogoda nastraja tylko do leżakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh niestety, i dzień taki krótki :/ niech szybko minie i byle do wiosny!

      Usuń
  5. Ja też nie lubię zimowej aury -mogłabym przesypiać i budzić się wiosną...
    A zdjęcia fenomenalne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia takie klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie zdjęcia :). Modelka ma oryginalny typ urody. Ja jestem taka zmęczona że pogoda nie ma znaczenia, bylebym tylko wreszcie mogła się wyspać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sesja ! w sumie makijaż nie jest w niej najistotniejszy , liczy się klimat ! ...oj ja tez już tęsknię za letnimi burzami :))) a najgorsze dopiero przed nami :/ brrr

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      niestety - zimno nadchodzi! trzymajmy sie ciepło :*

      Usuń
  9. świetna sesja ....a model mmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na sesję! Zdradź jak stworzyliście ten sztuczny deszcz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odtańczyliśmy taniec ;) a tak serio to z okna na ogród sikał spryskiwacz ogrodowy z ciepłą wodą

      Usuń
  11. ja też niespecjalnie przepada za jesienią, zimę już trochę bardziej lubię :)

    a zdjęcia cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ja coś ostatnio za śniegiem nie przepadam, więc zima mnie też nie cieszy

      Usuń
  12. Ja wogóle tęsknie za latem

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...