wtorek, 2 października 2012

Na dobry początek dnia :)

Ostatnio zastanawiałam się jakie teledyski bardzo mi się spodobały, a przez to mocno wryły się w moją pamięć. Takim, który zapamiętałam wyraźnie jest zdecydowanie, mający już prawie 3 lata, teledysk do piosenki Her Morning Elegance Orena Lavie. Dla mnie stanowczo wyróżnia się na tle innych filmików muzycznych.




A tutaj zobaczyć możecie "behind the scenes", czyli jak teledysk powstawał.




Widziałyście już ten teledysk? Jak Wam się podoba?

4 komentarze:

  1. Pewnie, ze widziałam! Jest świetny. I muzyka również niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te filmiki są, już widziałam wcześniej:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odgrzebałam trochę starocie, ale warto było zobaczyć ponownie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...