niedziela, 12 sierpnia 2012

Paznokcie: na przekór deszczowej pogodzie!

Pokaże Wam mój dzisiejszy manicure, którym poprawiam sobie nastrój w ten deszczowy dzień :)
Do wykonania użyłam lakieru Rimmel z serii Lycra Pro w odcieniu nr 500 Peppermint oraz toppera Essence 02 Circus confetti. Na całość chętnie nałożyłabym jeszcze top dający efekt matu, ale aktualnie takowego nie posiadam :( Widziałam gdzieś taki efekt końcowy na Circus confetti i bardzo mi się spodobał!






Lakiery Rimmel bardzo lubię. Peppermint na moich paznokciach trzyma się nawet 4-5 dni, a to już dla mnie baaardzo długo. Mam go już przeszło rok, odrobinę zgęstniał, ale nadal można z niego spokojnie korzystać.




Topper Essence również lubię - fajnie ożywia każdy lakier. Niestety jego zmywanie to dla mnie koszmar, nawet wtedy gdy stosuję sposób z folią aluminiową. Będę musiała z nim powalczyć któregoś wieczora przy filmie ;)

A Wy co aktualnie nosicie na paznokciach? :)

P.S. Zapraszam Was na urodzinowe rozdanie na blogu LaNińy. Do wygrania bardzo fajne prezenty! :)

19 komentarzy:

  1. Ten miętowy wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten topper i też go sobie chwalę:)Fajnie wygląda jak użyje się go jako końcówkę frencha:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj będę nakładać Miyo nude. A ten lakier z Essence też posiadam, ale jego zmywanie to horror! Jak się udały tosty na niedzielne śniadanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miyo Nude ze zdjęć bardzo mi się spodobał, a tosty będą dziś - już się cieszę :)

      Usuń
  4. uwielbiam takie miętowe klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam lakier miętowy - uwielbiam go! ;)
    śliczne pazurki!
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! a lakier widziałam w Twoim ostatnim poście :)

      Usuń
  6. Czaiłam się na ten top z drobinkami ostatnio i chyba w końcu go kupię, świetnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ciężko się zmywa, ale efekt chyba to wynagradza :)

      Usuń
  7. śliczne pazurki :)

    obserwuję i liczę na rewanż :)
    www.inspiracjemandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny efekt :)

    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest ten lakier z Essence:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aktualnie mam miętę Rimmela i topper Essence aquarius :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...