poniedziałek, 20 maja 2013

Żółtek od Golden Rose

Dziś post lakierowy, a mianowicie mam dla Was zdjęcia jednego z otrzymanych na krakowskim spotkaniu blogerek lakierów. We wcześniejszym poście wywołał Wasze największe zainteresowanie, prezentuję Wam zatem żółć od Golden Rose z serii Rich Color w odcieniu nr 48.




Kolor jest piękny - ciepły, słoneczny, intensywny. Pędzelek gruby - taki jaki lubię. Lakier w konystencji nieco gęsty i tępy, a przynajmniej takie są moje pierwsze wrażenia. Muszę się do niego przyzwyczaić i postaram się go jeszcze okiełznać. Na paznokciach u mnie 3 warstwy, niestety po dwóch widoczne były jeszcze smugi i przebijały końcówki paznokci. 








Podoba Wam się kolor? Lubicie żółtko na paznokciach? Jakie są Wasze ulubione żółte lakiery?

37 komentarzy:

  1. Ja nie mam żadnego żółtego lakieru w swoich zapasach. Ale ten jest mega pozytywny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolor ostatnio mnie bardzo kusi

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety to zupełnie nie mój odcień..c.choć pewnie przydały się do ciekawych, letnich zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocny! Ja u siebie lubię pastelowe żółcie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz, nie mam żadnej pastelowej żółci u siebie, a musi ładnie wyglądać! pokaż coś u siebie koniecznie :)

      Usuń
  5. Nie lubię żółtego koloru, ale tutaj prezentuje się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniak, ja dopiero zaczynam się przekonywać do takich kolorów na paznokciach, także skuszę się i na żółtka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja takie intensywne kolory noszę od niedawna :)

      Usuń
  7. Nie mój kolor, ale podoba mi się jego wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się :) Z tej serii mam jeden lakier, ale jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. NA sobie żółtego nigdy nie nosze, nie podoba mi się na moich dłoniach ten odcień... za to u kogoś wygląda to już lepiej... nie wiem, może zbyt krytycznie patrzę na swoje dłonie ;-) Na to lato postanowiłam, że przekonam się i do żółtego i zielonego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam tak z niektórymi kolorami! ale coś w tym jest co piszesz, że w stosunku do siebie jesteśmy bardziej krytyczne

      Usuń
  10. uwielbiam takie kolorowe pazurki;)

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmmm. apetycznie.. chyba się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny i optymistyczny kolorek - ślicznoty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wygląda, ale szkoda, że smuży i nie kryje pięknie wraz z pierwszą warstwą, jak inne kolory z serii Rich Color. Też mam ten nr48 i troszkę mnie zawiódł właśnie przez smużenie:(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...