niedziela, 30 września 2012

Ulubieńcy makijażowi miesiąca - wrzesień 2012

Kolejny miesiąc już prawie dobiegł końca - ciężko mi w to uwierzyć! Mam więc dla Was ulubieńców makijażowych września. Do rzeczy :)




W tym miesiący moja twarz potrzebowała większego krycia. Wróciłam więc do mojego sprawdzonego podkładu MAC Pro Longwear w odcieniu NC25 i zachwyciłam się nim na nowo. Do nakładania podkładu codziennie od 1,5-2 lat używam pędzla Hakuro H51. Uwielbiam efekt, który nim uzyskuję i jego bardzo dobrą jakość oraz miękkość. Pod oczy nakładałam najczęściej niezastąpiony korektor Bourjois Healthy Mix w odcieniu 52 - uwielbiam go za dobre krycie, a jednocześnie lekkość i nie zbieranie się w drobnych zmarszczkach pod oczami. Na policzki w pierwszej połowie miesiąca nakładałam róż Paese w odcieniu 25. Później wróciłam do mojego Well Dressed z MAC ze względu na jego zdecydowanie lepszą trwałość, no i kolor, który uwielbiam. Na powiekach najczęściej lądowały cienie Urban Decay z paletki Naked oraz eyeliner z MAC w czarnym kolorze (Blacktrack), a do podkreślania brwi używałam mojego ulubieńca - cienia Omega z MAC. Na rzesach w tym miesiącu najczęściej lądowała maskara Lancome Hypnose Drama w próbkowej pojemności. Na koniec usta - jajka EOS używałam codziennie przed snem oraz często pod kolejnego ulubieńca - pomadkę Rimmel z serii Kate Moss w odcieniu 07.

To by było na tyle :) A jacy są Wasi ulubieńcy września?

38 komentarzy:

  1. U mnie w tym miesiącu na twarzy najczęściej lądował korektor z Essence i puder z Bell - podkładu nie używam, rzęsy - tusz Maybelline (tak się pisze? :D) a na usta Carmex :)
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od paru miesięcy niezmiennie używam podkładu Bourjois ( lubię wszystkie, są dla mnie niezastąpione). Tusz- o dziwo po używaniu wielu drogich tuszy, teraz używam tuszu z essence za całe 12 zł:) Eyeliner tu różnie, zmieniam co miesiąc, a na ustach pomadka Nyx lub carmex


    Obserwuje, wpadnij do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię podkłądy z Bourjois. 123 traktuję na równi z Pro Longwear, tyle że chwilowo jest dla mnie za jasny :)

      Usuń
  3. Zastanawiam się nad tym pędzlem, skoro piszesz, że jest dobry to chyba się skuszę w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą pomadkę i bardzo ją lubię, pędzel mam mniejszy odpowiednik,ale i na ten też chyba się skuszę ;) Korektor mnie też korci, bo mam ten podkład i jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam Healthy Mix - zarówno podkład, jak i korektor :)

      Usuń
  5. Mam szminkę z serii sygnowanej Kate Moss, ale w odcieniu 16 :).
    Już od jakiegoś czasu myślę właśnie o tym korektorze, bo szukam zamiennika, dla ulubionego Maybelline Pure.Cover Mineral, który oczywiście został wycofany :/. Zastanawiam się również nad kupnem podkładu HM od Bourjois :) Wiele dobrego o nim słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zarówno podkład, jak i korektor. Ogólnie Bourjois w swojej ofercie ma bardzo dobre kosmetyki do makijażu twarzy :)

      Usuń
  6. też używam tego pędzla do podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam balsam do ust EOS,wczoraj po raz pierwszy kupiłam pomadki Rimmel by Kate,czerwoną i fuksję..mam nadzieję,że będą się ładnie trzymały:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem z nich bardzo zadowolona, w piątek też zaopatrzyłam się w czerwień :)

      Usuń
  8. Zachwyca mnie kolor różu Well Dressed:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest śliczny i bardzo uniwersalny :) uwielbiam efekt jaki daje na twarzy!

      Usuń
  9. Muszę w końcu sobie sprawić ten pędzel. Planuję, planuję i kupić nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znasz może jakąś dobrą odżywkę do rzęs ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze swoich doświadczeń mogę polecić tylko olejek rycynowy, u mnie sprawdził się bardzo dobrze zarówno na rzęsy, jak i brwi :)

      Usuń
  11. Ale piękny ten róż z Paese<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor ma śliczny, bardzo naturalnie wygląda na buzi :)

      Usuń
  12. Marzy mi się paletka Naked oraz to ,żeby podkład Studio Fix miał taką samą pompkę jak Pro Longwear:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, pompka z Pro Longwear jest bardzo wygodna :)

      Usuń
  13. To wszystko tak ładnie się komponuje! Na pewno zwrócę uwagę na ten korektor z Burżuja, skoro nie zbiera się w zmarszczkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lekki, ale kryjący i w sporej pojemności - dla mnie połączenie idealne :)

      Usuń
  14. Kocham Naked :)! I podkład 1-2-3 który kupiłam dzięki Tobie :), okazał się dla mnie idealny ;). Muszę przygotować taki post :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! właśnie byłam ciekawa jak się u Ciebie 123 sprawdził :)

      Usuń
  15. Kusisz mnie cały czas tym korektorem z B. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie myślałam ostatnio o tym, żeby kupić sobie pędzel do nakładania podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę kupić w końcu ten Hakuro:) Hmmm naked, nawet and nią dumałam ostatnio, ale nie miała jakiejś rewelacyjnej ceny i nie kupiłam, poluję dalej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pędzle Hakuro polecam - używam zarówno na sobie, jak i na klientkach. Udanego polowania na Naked ;)

      Usuń
  18. uwielbiam korektor HM, zużyłam już chyba z 5 opakowań:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam pędzel Hakuro H51 i tak samo jak Ty go uwielbiam! :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...