czwartek, 27 września 2012

Kropkomania

Mam dziś dla Was drugi manicure wykonany przy użyciu sondy Essence, którą pokazywałam Wam niedawno tutaj. Nakropkowałam się przy nim że hej ;) Moim celem jest dalsze straszenie jesieni. Jednak coś mi się dzisiaj nie udało, bo u mnie właśnie zaczęło padać. No ale nic, na paznokciach mam rozweselający manicure :)




Jak Wam się podoba? Ulegniecie kropkomani? ;)

Mam do Was jeszcze prośbę. Czy możecie polecić mi jakiś dobrze kryjący i niesmużący biały lakier? Ten który mam teraz na paznokciach to Hean, jednak wymaga nałożenia conajmniej 3 warstw, aby uzyskać zadowalający efekt.

35 komentarzy:

  1. pięknie wyglądają...to tym dziubdziakiem z essence??? Wyglądają mega profesjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziubdziakiem - ale się uśmiałam! :D tak, to dokładnie jego dzieło ;)

      Usuń
  2. jejku bardzo fajnie to wygląda, w ten weekend napewno spróbuję zrobić takie cudo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie się na kropkowałaś. :D Ale efekt końcowy bardzo przypadł mi do gustu! Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również spodobał się efekt końcowy :)

      Usuń
  4. Ekstra! Już wiele razy przymierzałam się do wykropkowania paznokci, ale za każdym podejściem nie odechciewało mi się - to dużo zachodu :)

    Wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie trochę czasu to pochłania, ale jedym okiem można oglądać serial lub film ;)

      Usuń
  5. Jakie fantastyczne! Ależ się musiałaś narobić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie równiutkie te kropeczki. Precyzja do pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. precyzja to zasługa dziubdziaka (jak go LaNina ochrzciła) ;)

      Usuń
  7. Super wyszło ja też uwielbiam kropki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby kropki, a robią wrażenie :) dlatego są fajne!

      Usuń
  8. jejku bosko to wyszło, ale musiałaś się napracować, podziwiam, efekt cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Podziwiam naprawdę, mnie brakłoby cierpliwości już przy 1.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kropeczki;-) Mnie by pewnie takie ładnie nie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak równiutko! Super :) Ja już kupiłam sondę i przymierzam się do kropek w brązach ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Prze, prze, przegenialnie to wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale optymistycznie to wygląda, super:-) Idealne pazurki na jesienną okropną pogodę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, dziś już nie pada - kropki działają! :)

      Usuń
  14. cudo, cudo, cudo! :) Też takie chcę! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...