poniedziałek, 4 marca 2013

Nudziakowo - MAC Half 'n Half

Kilka dni temu pokazywałam Wam w tym poście idealną nudziakową konturówkę Catrice, która świetnie wygląda nałożona na całe usta. A w sobotę na spotkaniu krakowskich blogerek (o którym na pewno wkrótce napiszę - czekam tylko na zdjęcia) dołaczyła do mojej kolekcji pomadka w bardzo zbliżonym kolorze. Odcień Half 'n Half, na stronie producenta opisywany jako kremowy róż, w rzeczywistości jak dla mnie neutralny brązowy nudziak z delikatną domieszką różu.




Przyznam, że w pierwszym momencie odcień pomadki nie wywołał mojego zachwytu. Wolałam wtedy coś bardziej różowego. Jednak po pierwszym pomalowaniu ust całkowicie zmieniłam o niej zdanie. Kolor jest świetny - jest idealnym dopełnieniem dziennego makijaż, ale świetnie sprawdzi się również w towarzystwie smokey eyes.




Dodatkowo pomadka jest w moim ulubionym wykończeniu jakie MAC oferuje, Amplified Creme - mocno napigmentowana, trwała, z delikatnym połyskiem. Tak jak moja ulubiona fuksja Girl About Town (klik). Dokładnie to co widzimy w opakowaniu, otrzymujemy na ustach po zaledwie jednym pociągnieciu. Pomadka długo się trzyma, nie wysusza, nie rozlewa poza kontur ust.




Konturówka Catrice 020 Nude'Religion idealnie nadaje się do wcześniejszego obrysowania konturu ust. Nie jest to jednak niezbędne, pomadka równie dobrze sprawdzi się nałożona na usta solo.


Catrice 020 Nude'religion, MAC Half 'n Half


Jak podoba Wam się odcień? Hot or not?

68 komentarzy:

  1. Piękny kolor, bardzo mi się podoba, ile ja walczyłam z różnymi pomadkami o taki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, na Twoich idealnych ustach każdy kolor prezentuje się pięknie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor i jeszcze piękniejsze usta!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  4. najpiękniejsze usta blogosfery :]

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaka piękna, wpisuję na listę Macowych chciejstw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co tam jest jeszcze na Twojej liście? może coś dopiszę do swojej ;)

      Usuń
  6. pomadka i konturowka wygladaja super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ileż dałabym za takie usta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemny odcień, mam podobny z Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna !! <3 a jaka cena ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hot :)! Bardzo lubię nudziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor ładny, szkoda, że nie dla mnie. D:

    Serdecznie zapraszam do mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Przy konturówce Catrice widać róż, a w MACu już go nie widzę. Dobrze, że Ci przypasowała, bo jak dla mnie ma za dużo beżu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się bałam, że będzie zbyt brązowa, ale na ustach jest bardzo ok

      Usuń
  13. Bardzo ładna :) Muszę się wkoncu wybrac do natury pobuszowac w nowościach essence i zobaczyc co tam u catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Usta <3 Kolor wspaniały, brałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jeden z piękniejszych nudziaków, jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny kolor! Ja sama bardzo dobrze się czuję w takich odcieniach :-))

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest mój kolor! Uwielbiam takie takie nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolor, pieknie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny nudziak, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już mówiłam że niesamowicie Ci zazdroszczę Twoich ust?:D Eh.. nie dobijaj już mnie tymi zdjęciami, proszę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam nudziaki, na Twoich ustach ten kolorek prezentuje się ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor pomadki plus Twoje usta - duet doskonały !

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. zdecydowanie! Amplified MAC'a jest świetnym wykończeniem

      Usuń
  24. Wygląda subtelnie:) Ech te Twoje piękne usta... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jak dla mnie bomba kolor, lubię takie ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny jest ten kolor:). Idealnie pasuje do Twoich ust i karnacji:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też dostałam tą pomadkę na spotkaniu :D Idealny kolor!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...