piątek, 1 marca 2013

Ulubieńcy makijażowi - luty 2013

Jak już obiecałam Wam wczoraj, dziś pora na makijażowych ulubieńców tego zbyt krótkiego miesiąca ;) Mój makijaż w lutym był bardzo prosty - skupiałam się głównie na korekcie cery, która przez oczyszczanie kwasami przechodziła dość trudny okres. 




Podkład Bourjois Healthy Mix Serum - w lutym sięgałam po niego najczęściej, krycie ma dość przyzwoite, a nadal wygląda lekko i naturalnie. 
Korektor Bourjois Healthy Mix - pod oczy w tym miesiącu lądował praktycznie wyłącznie ten korektor. Lubię go za to, że rozświetla i nie wchodzi w delikatne linie pod oczami. 
Podkład Vichy Dermablend - do korekty nieprzyjaciół używałam najczęściej tego właśnie podkładu, którego tak naprawdę nie stosuję jako podkład, a wyłącznie jako korektor heavy duty, który w tej roli sprawdza się świetnie. Jeśli szukacie korektora w dobrym stosunku ilości i jakości do ceny, to przyjrzyjcie się temu produktowi. 
Puder fiksujący Vichy Dermablend - całość makijażu twarzy utrwalałam tym właśnie produktem. Pokazywałam go już  nie raz w ulubieńcach - jest mega wydajny i skutecznie utrwala to, co nałożymy wcześniej na buzię. 
Baza pod cienie Urban Decay - dzięki niej cienie trzymają się na moich powiekach bez zarzutu, bez UD mam ogromne problemy z rolowaniem się cieni, a nawet odbijaniem eyelinera na moich opadających powiekach.
Tusz Eveline Big Volume Lash - świetnie maluje mi się nią rzesy, mimo że szczoteczkę ma dziwną. Jest prawdziwie czarna, ładnie definiuje rzesy i nie osypuje się. Pełna recenzja wkrótce.
Kredka do brwi Inglot - mój szybki sposób na podkreślenie brwi. Sięgam po nią wtedy, kiedy nie mam czasu na zabawy z pędzlem i cieniami - w lutym było sporo takich sytuacji.
Pomadko-błyszczyk Celia 602 - po letniej fascynacji, w lutym odkryłam ją na nowo. Piękny, delikatny kolor i przyjemne działanie nawilżające. Bardzo lubię!

Znacie któreś z pokazanych produktów? Jak sprawdzają się u Was? A jakie kosmetyki trafiły do Waszych makijażowych ulubieńców lutego?

36 komentarzy:

  1. Ta baza pod cienie Urban Decay jest świetna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mnie też ona najbardziej interesuje. Ma takie chwytliwe opakowanie :D

      Usuń
  2. Zakochałam się w Celii, niestety chwilę później gdzieś ją zgubiłam a teraz nie mogę znaleźć ją w żadnej drogerii;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dogadalybysmy sie gdybysmy musialy sie dzielic;p Uwielbiam przynajmniej polowe tego co pokazalas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baza pod cienie UD ma obłędne opakowanie.
    A ja tej Celii to już chyba nigdy nie znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej bazy, ale ma śliczny image i bardzo mnie kusi :) Niestety na Vichy mam uczulenie i unikam...

    OdpowiedzUsuń
  6. mam Celie i Burzujski korektor, z obu tych kosmetykow jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak tylko sfiniszuję z puderkiem od BU kupuję puder fiksujący Vichy Dermablend :] od dawna za mną chodzi

    OdpowiedzUsuń
  8. od dawna myślę nad tym korektorem Bourjois :) chyba się w końcu skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę w końcu skusić się na bazę UD i korektor Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również mam ten odcień Celii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. korektor Bourjois bardzo mnie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też używam podkładu Vichy Dermablend jako korektor i w tej roli spisuje się niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że mamy podobne upodobania :)
    Strasznie lubię podkład Healthy mis i puder Dermablend do tego jeszcze pomadka z Celii :)
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam straszną chęć na puder Dermablend :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ochote na podkład z vichy ;) a celie w tym odcieniu sama uwielbiam ;)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam i używam i Bourjois Healthy Mix, i pudru-utrwalacza Dermablend, i Celię 602, bazy UD :). Wiemy, co dobre ;))).

    OdpowiedzUsuń
  17. Taaaak, Celia jest niezastąpiona- mam 3 i chcę więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę wypróbować ten puder :)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo czekam na recenzje tuszu Eveline, ja miałam jeden i byłam nim zachwycona, ostatnio czytam co raz więcej pozytywnych opinii na ich temat :)
    Ciaka jestem jak u Ciebie się sprawdził ;)
    Miłego wieczorku Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawi mnie ten podkład Bourjois:)spodobał by mi się taki efekt

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tak samo. Przyszedł luty, sięgnęłam do mojego koszyka z pomadkami, wyciągnęłam Celię 602 i została ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam na oku inny podkład VICHY, ale muszę jeszcze poszukać podobnego kosmetyku w lepszej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podkładowi Dermablend z chęcią bym się przyjrzała, ponieważ poszukuje czegoś, co mocno przykryje ewentualne niedoskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam próbki Dermablendu - za ciemny kolor, ale ogólnie dobry podkład oraz Burżujka - dobry by był na wiosnę/lato :)

    OdpowiedzUsuń
  25. celia to mój ulubieniec ubiegłego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomadka z Celii, kocham ją również! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja lubię stosować jako podkład Vichy dermablend. Tylko w małej ilości - minęło sporo czasu zanim nauczyłam się go nakładać:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Celię też bardzo lubię :) przez zimę leżała i leżała, ale teraz jak się robi cieplej to znowu idzie w ruch :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię ten tusz z eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubie kosmetyki z Eveline,ale moje serce obecnie podbiła firma Essence ;)Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem mascary bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podkład i tusz do rzęs sama uwielbiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomadki z Celii bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...