piątek, 29 marca 2013

Pigmentowe nowości

Dziś prezentacja pigmentów Gosh, które wpadły ostatnio w moje ręce za sprawą miłej znajomej :) Moim faworytem jest zdecydowanie Plummy - piękna głęboka śliwka. Pigmenty są drobniutko zmielone, mięciutkie - świetnie się nakładają, zwłaszcza gdy pędzel lub palec delikatnie zwilżymy jakąś mgiełką. Holographic Silver ma całkowicie odmienną konsystencję - przypomina bardzo sypki, drobny piasek. Ciężko go nałożyć na skórę - może znajdę na niego jeszcze jakiś patent, a jeśli nic nie wymyślę, to zastanawiam się nad dosypaniem go do któregoś lakieru do paznokci, tak w ramach eksperymentu. Bez dalszego, zbędnego gadania przechodzę do najprzyjemniejszej części, czyli prezentacji kolorów.





Cinderella



Tan



 Plummy



Holographic Silver




Który podoba Wam się najbardziej?

17 komentarzy:

  1. Oczywiście Plummy! Piękny jest. Rozyk to cudowny rozswietlacz.

    To srebrenicy faktycznie będzie chyba lepsze na paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnego doświadczenia z pigmentami, szczerze trochę się ich boję ;) Strasznie podoba mi się Holographic Silver, nłożony na jakiś ciemny cień będzie wyglądał zjawiskowo :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Tan prezentuje się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie czy! (oprócz błękitu) :))) Kiedy zrobisz w końcu makijaż oczu??? Prooooszęęę!!! ...

    OdpowiedzUsuń
  5. wow Gosh ma pigmenty..nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stawiam na maty :) Chociaż u kogoś uwielbiam takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudeńka! Strasznie spodobały mi się Cinderella i Plummy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są śliczne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też Plummy podoba się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się ten brokatowy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się wszystkie, ale Tan najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie przypadł do gustu Tan :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Holographic :) Bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja mam właśnie dwa pigmenty z gosha na wymiankę, nie chciałabyś? :)
    Pogodnych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...