wtorek, 12 marca 2013

Chwalę się!

Wczoraj po powrocie do domu czekała na mnie miła niespodzianka - tajemnicza, biała koperta, a w niej Certyfikat Rzetelnej Blogerki otrzymany od portalu Uroda i Zdrowie. Dziękuję! To bardzo miłe, że portal docenił pisane przeze mnie recenzje. Dodatkowo w przesyłce znalazłam jeszcze dwie niespodzianki: masełko Joanny z olejkiem z pestek słonecznika oraz błyszczyk o zapachu wiśni.




Masło ma bardzo przyjemną konsystencję - jest treściwe, ale równocześnie lekkie i nietłuste, a do tego bardzo przyjemnie pachnie. Zastanawiam się czy nadało by się również do nakładania na włosy. Co sądzicie?




Jeśli jesteście zainteresowane współpracą z portalem Uroda i Zdrowie zachęcam Was do zaglądnięcia na ich stronę (klik) i zgłoszenia się do bazy blogerek i testerek produków. Warto :)

31 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy, zgłoszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Również mam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :-))) Ja też wczoraj dostałam dyplom i kilka niespodzianek :-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia :) Mam te masełko- świetne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje Sabinko:)zasluzylas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję! zasłużyłaś:) miałam to masło jest fajne ale niestety po długim czasie dostałam po nim wyprysku kontaktowego na skórze:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję certyfikatu, oby tak dalej! :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję :) należało Ci się

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje moja rzetelna koleżanko!
    Widzisz... nie mam odwagi do Eveline, oprócz kilku Serum do ciała miałam nieprzyjemne doświadczenia z kolorówką i demakijażu od nich też się boję :)
    A Lirene - znam i używam od lat - nie wszystkie kosmetyki są świetne, ale większość mi odpowiada. Próbuję też innych marek Dr Irenki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że zasłużone wyróżnienie :) Czytając recenzje na Twoim blogu jest wszystko czego można sobie życzyć ;] miałam taki błyszczyk ale w wersji kawowej, ale wyrzuciłam bo zepsuł się i zaczął nieładnie pachnieć ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i oby więcej takich sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, masełko fajne - wysoko w składzie masło shea, ale dalej jest też petrolatum i paraffinum, więc lepiej sobie odpuść, mnie parafina w ogóle nie służy na głowę, mam nawet problem z jej zmyciem ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. O jej jakie wyróżnienie, gratuluje! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje! bardzo miłe takie wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje Kochana ;) Wiedziałam ze tak będzie ;)
    Witamy w klubie ;*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...