wtorek, 26 marca 2013

Informacyjnie, bardzo przyjemnie!

Mam dziś dla Was dwie bardzo przyjemne informacje. Po pierwsze w aktualnym magazynie Glamour znajdziecie kupon uprawniający do odbioru zestawu trzech miniaturowych (10ml każdy) kremów do rąk L'Occitane. Nie musimy przy tym niczego kupować - idziemy po prostu do sklepu i przekazujemy wypełniony kupon. Spieszcie się - promocja trwa do 17 kwietnia lub wyczerpania zapasów (pewnie pierwsze nastąpi to drugie ;).








Druga dobra wiadomość to organizowane 11 maja (sobota, godz. 13.00) w Krakowie spotkanie blogerek. Po dodatkowe informacje odsyłam Was do posta Kornelii, znanej jako Rudaaa12 -> klik, gdzie znajdziecie informacje o możliwości zapisania się na spotkanie (czas na wysłanie zgłoszenia macie do jutra, czyli 27 marca).




Mam nadzieję, że do zobaczenia!

49 komentarzy:

  1. O fajnie, że Ci się udało dostać kremiki :) Chyba miał być jeszcze kupon na zakupy, dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, przypomniałaś mi, że jest jeszcze kupon - przy zakupie za min. 100PLN dostaje się miniaturki kosmetyków o wartości podobno 100PLN :)

      Usuń
  2. Szkoda , że te kremy nie są dodatkiem do magazynu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A już myślałam, że te kremiki to dodatek do gazety ;) O ja naiwna... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. też z początku pomyślałam, że kremy są razem z gazetę hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym te miniaturki, ale nigdzie nie ma u mnie tego sklepu ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. uuuu pędzę po Glamour i do L'Occitane ;)
    dzięki za informacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie:) Udanego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w mieście nie ma sklepu L'Occitane :(

    OdpowiedzUsuń
  9. a nie wiesz do kiedy mozna odbierac te kremiki? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie już nie było, ale pani wzięła mój nr tel i obiecała zadzwonić jak przyjdą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że Locittane mam tak daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie niestety też nie ma sklepiku L'Occitane :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, kolejne spotkanie, a ja nie wiem czy będę w PL :(

    OdpowiedzUsuń
  14. ledwo przeczytalam post i od razu wylecialam z domu do sklepu po gazete jak poparzona, hahaha :D jutro po zajeciach zajrze do L'Occitane ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna promocja, uwielbiam te kremy do rak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje pierwsze z nimi spotkanie :) mam nadzieję podzielić Twój zachwyt!

      Usuń
  16. Fajna akcja z tymi kremami L`Occitane, szkoda że mam daleko do sklepu ich, na spotkanie, niestety, nie załapie się, chora jestem bardzo...
    Miłego wieczorku Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedobrze! wracaj szybko do zdrowia - ściskam mocno! :**

      Usuń
  17. Pognam jutro na łowy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam wczoraj w ręce Glamour ale odłożyłam nawet nie przeglądając jakie ciekawostki kryją się w środku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. kurcze noooo, ja tez przegladalam Glamour i nawet nie zuwazylam tej promocji, jutro pedze do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł z tymi kremikami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. w jakim sklepie można wymienić kupon? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. łeeeeee a ja nie mam sklepu pod ręką :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też nie mam L'Occitane :( może Ty będziesz moją dobrą duszą :D:D
    Mam nadzieję DO ZOBACZENIA w MAJU!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam nadzieję, że do zobaczenia! podeślij mi wypełniony kupon i bez problemu mogę podejść do sklepu i odebrać próbki :)

      Usuń
    2. Na prawdę? Tak zażartowałam trochę, ale jeżeli to nie byłby problem to j jutro lecę po Glamour. Adres Twój mam :)

      Co do maseczki - Pierwsze wrażenie jest jak najbardziej na + - buzia jest przyjemnie nawilżona. Jak je spotkam gdzieś to na pewno kupię więcej!

      Usuń
  24. Mam już Glamour, ale nie byłam jeszcze wymienić kuponu.

    OdpowiedzUsuń
  25. też poszukam tego produktu :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...