czwartek, 14 marca 2013

Lepiej późno niż wcale ;)

Ups, wydaje mi się, że jestem ostatnią osobą zamieszczającą na swoim blogu relację z krakowiskiego spotkania blogerek! No nic to, lepiej późno niż jeszcze później albo wcale :P Spotkanie odbyło się 2-go marca w Meli-Melo, gdzie spotkało się 35 blogujących (i vlogujących również) dziewczyn. Ogromnie się cieszę, że miałam okazję poznać Was na żywo! 




Na miejscu czekały na nas wspaniałe blogerskie babeczki i nie tylko - zobaczcie same jakie dobroci!






Atrakcją dodatkową wieczoru było z pewnością stanowisko Carlo Rossi z panem Michałem na czele, które zapewniło różnorakie, pyszne wina. Z możliwością licznych dolewek!




wino jakoś złośliwie szybko i często kończyło się w naszych kieliszkach ;)


No i to co dziewczyny lubią najbardziej - ploteczki o kosmetykach i nie tylko. Były nawet pląsy :D






Podczas spotkania miałyśmy również okazję poznać przedstawicielkę firmy Pat&Rub - panią Renatę, która opowiedziała nam o marce, kosmetykach i ich składnikach. Dla mnie był to pierwszy kontakt z kosmetykami tej marki - wrażenia jak na razie bardzo pozytywne.






Do domu wróciłam zmęczona, ale bardzo zadowolona. Takie spotkania to świetna sprawa! :)

Serdecznie dziękuję Goldonnie i Kolorkowanej za udostępnienie mi zrobionych przez nie zdjęć! Muak i mam nadzieję do szybkiego ponownego spotkania :*

34 komentarze:

  1. Spotkanie było rewelacyjne, miło było Cię poznać :)
    wino było super, blogerki super, wszystko super :D
    Musimy się koniecznie jeszcze spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie musimy! już czekam na kolejne spotkanie :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię czytać o blogerkowych spotkaniach :)
    Szkoda, że u mnie w mieście nic podobnego się nie dzieje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super relacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby coraz więcej takich spotkań.
    Blogosfera łączy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia.Zgadzam się z Anetą-oby takich spotkań było więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę - nigdy nie byłam na takim spotkaniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że będziesz miała wkrótce okazję!

      Usuń
  8. Spotkanie było świetne, przyznaję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie spotkania, czuje się tam, jak bym znała dziewczyny od lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spotkanie dziewczyn, które zna się z blogów na żywo jest bezcenne :)

      Usuń
  10. Dość sporo Was było na tym spotkaniu:) Mogłyście się poznać i pogadać - super!:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaha ale mam mine na tym ostatnim zdjęciu :P do zobczenia na następnym spotkaniu mam nadzieję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Żałuję ze mnie tam nie było, babeczki pierwsza klasa ;) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam, że Ci się spodobają ;) tak jedne, jak i drugie!

      Usuń
  13. Jakie słodkie te babeczki :)
    a takie spotkania to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam już na innych blogach,że spotkanie Wam się udało - Nasze - Rzeszowskie,które odbyło się 09.03,również było fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spróbowałam babeczki... No wstyd :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka fajna atmosfera, pyszne jedzenie i moje ulubione wino :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że mnie nie było bo też jestem z Krakowa:( Ale ja mam spóźniony zapłon i sama dopiero bloga załozyłam - moze uda się za rok albo innym razem :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...