poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Paznokcie: letnie błyskotki

Dziś chciałabym Wam pokazać lakier, który prezentowałam już w lipcowych ulubieńcach, o których pisałam tutaj. Chodzi mi o lakier Bell z serii Air Flow w odcieniu 01. 

Sam lakier ma bardzo fajną konsystencję - nie jest ani zbyt gęsty, ani zbyt rzadki. Kryje dobrze przy dwóch warstwach, kolor jaki uzyskujemy jest jednolity, bez żadnych smug czy zacieków. Na moich paznokciach wytrzymuje ok. 3 dni. Kolor w buteleczce wydaje się być w miarę stonowany  - taki pomarańczowo-koralowy wakacyjny przyjemniaczek, na paznokciach natomiast gubi sie gdzieś koral i kolor staje się bardziej intensywny i pomarańczowy.




W lipcu nosiłam go najczęściej solo, dziś natomiast postanowiłam nałożyć na niego fleksowy top My Secret nr 104. Przyznam, że spodobało mi się to połączenie. A Wy co o nim sądzicie?





10 komentarzy:

  1. Fajny ten lakier z bell. Musze wyciągnąć swoje flejksy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! fleksy są świetne - podrasują nawet nudne kolory lakierów :)

      Usuń
  2. Uwielbiam lakiery z tej serii :)
    Aktualnie mam miętowy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się wkrótce zatrzymać na dłużej przed szafą Bell ;)

      Usuń
  3. Ładny kolor :) Chyba kupię coś podobnego... bo przeglądając swoje lakiery doszłam do wniosku, że u mnie króluje nadal laguna... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup, kup - ładnie się prezentuje na pazurkach. A lagunowe lakiery też piękne :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię lakiery Bell. A ten top z My Secret spróbuj na czarnym lakierze, prezentuje się po prostu bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam już takiego połączenia - genialne! :)

      Usuń
  5. Mam ten lakier i jest świetny, aż byłam zaskoczona jakością.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...