czwartek, 17 stycznia 2013

Trendy w makijażu na wiosnę/lato 2013

W sierpniu pojawił się u mnie post z trendami na jesień/zimę 2012/2013 roku. Pomyślałam więc, że znów napiszę podsumowanie tego co w trawie, a raczej w trendach piszczy i podsumuję to, co zobaczyłam na wybiegach. Do rzeczy więc - poniżej znajdziecie 7, moim zdaniem najważniejszych, trendów obowiązujących w makijażu wiosną i latem tego roku. Może ten post ogrzeje nas odrobinę, kiedy pomyślimy o nadchodzących ciepłych miesiącach :)




1. MATOWE USTA
Mat na ustach zestawiony z niezwykle naturalną resztą to coś, co zdecydowanie wybijało się na wybiegach w tym sezonie. Czyż takie zestawienie nie wygląda pięknie? Sama bardzo często sięgam po takie rozwiązania - oszczędzają sporo czasu, a robią ogromne wrażenie! Zadbajmy tylko odpowiednio o usta - matowe pomadki w bezwzględny sposób podkreślają suche skórki.




2. ŚWIEŻOŚĆ I NATURALNOŚĆ
Ta propozycja moim zdaniem nigdy nam się nie znudzi i nie wyjdzie z mody - zadbana, świeża, wyrównana cera oraz naturalne oczy i usta zawsze będą wyglądały pięknie!




Możemy oczywiście pójść o krok do przodu i do całkowicie naturalnego looku dodać odrobinę eyelinera czy to na górnej, czy na dolnej powiece - efekt jaki otrzymujemy jest rewelacyjny.




3. LAZUROWE MORZE NA POWIEKACH
Ten kolor przywodzi nam na myśl lazurowe, letnie morze i przynosi odrobinę ochłody w gorące, letnie dni. Pewnie dlatego tak chętnie nakładamy niebieski kolor na powieki w trakcie tej cieplejszej połowy roku.




4. MOCNE BRWI
Moda na nie trwa już od kilku sezonów, ale musze przyznać, że wcale a wcale mi się nie znudziły. Uwielbiam podkreślone mocno brwi - uważam, że nadają twarzy sporo charakteru.




5. BACK TO THE SIXTIES
Biel na powiekach, mocny eyeliner i ciemna linia w załamaniu powieki przenosi nas w lata 60 i sprawia, że modelki swoimi okrągłymi oczami przypominają nam laleczki i wyglądają jakby właśnie zeszły z planu serialu Mad Men.




6. GRUNGE LINER
Z idealnie wyrysowanej kreski lat 60 przeskakujemy nagle do lat 90, gdzie czeka na nas niedbale rozmazany liner inspirowany pełnym frustracji i buntu stylem grunge. Na myśl (na ucho?) od razu ciśnie mi się muzyka tego czasu i chociażby nieśmiertelna Nirvana czy Pearl Jam.




7. SZALEŃSTWO NA POWIEKACH
Na powiekach w tym sezonie możemy szaleć i wyżywać się do woli - do wyboru mamy intensywny kolor zarówno na powiece, jak i na rzęsach (Donna Karan), kolorowy liner (Altuzarra), metaliczne srebro (Chanel), mega długie i gęste sztuczne rzęsy (Gucci), powieki ozdobione kryształami (Dior) lub inspirację światem muzyki (Jean Paul Gaultier). Co wybieracie?





źródło zdjęć: style.com


Który z trendów najbardziej przypadł Wam do gustu? Moje ulubione to mat na ustach, naturalność oraz mocne brwi.

27 komentarzy:

  1. Z tych wszystkich trendów najbardziej podobają mi się matowe usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeżość i naturalność, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. usta już zdążyłam zauwazyć, byłam wczoraj w galerii i przysiegam że pod rząd widziałam ok 8 dziewczyn z czerwonymi ustami !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszy mnie to - potrzeba nam więcej koloru :)

      Usuń
  4. 1,2 i 4 to zdecydowanie najfajniejsze trendy...takie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wyglądać delikatnie i dziewczęco tak bez makijażu!
    A mocne brwi są dla mnie męskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi odpowiadają takie trendy choć zwykle się ich nie trzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kreska eyelinerem to dla mnie i tak trend wszech czasów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mocne i szerokie brwi, kolor na powiekach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię wszystkie poza lazurowym morzem, jakoś niebieskości na powiekach u mnie zawsze na nie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jakoś niebieskiego nie trawię ;)

      Usuń
  10. Mi oczywiście lata 90-te, aż do 2002. Pearl Jam, Nirvana, sztruksowy płaszcz... Ehh to były czasy

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  12. co do kominka do wosków - ja swój kupiłam w sklepie Wszystko po 4 zł albo w Galerii Rzeczy Ładnych - to taka trochę lepsza wersja tego po 4 zł

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...