wtorek, 4 czerwca 2013

Kolorowe lato na paznokciach - rimmelowy Hip Hop

Dziś wtorek, a to oznacza tylko jedno. Pora na posta z serii "Kolorowe lato na paznokciach" w ramach Malinowej akcji. U mnie gości dziś pomarańczowa czerwień od Rimmela z serii Kate w odcieniu 317 Hip Hop. Mówiłam już, że lubię te lakiery?




Dzięki szerokiemy pędzelkowi paznokcie maluje się jak marzenie. Konsystencja lakieru jest idealna - ani zbyt rzadka, ani zbyt gęsta, a kolor mocno intensywny, dokładnie taki jak na zdjęciach. Nie jestem jeszcze niestety w stanie wypowiedzieć się na temat trwałości akurat tego odcienia, ponieważ lakier nałożyłam po raz pierwszy dopiero dzisiaj. Jedyny minus jakiego jak na razie jestem się w stanie doszukać w tym odcieniu to konieczność nałożenia 3 warstw do prawie pełnego krycia. Moje białe końcówki są nadal bardzo lekko widoczne, jednak takie krycie jest już dla mnie zadowalające.








Jak Wam się podoba odcień? Lubicie takie pomarańczowe czerwienie czy wolicie chłodniejsze wersje?



27 komentarzy:

  1. Piękna klasyczna czerwień ;) Extra połysk ;) Miałam je kupić podczas promocji ale jakoś się nie mogłam zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię taki koralowy kolor:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Koralowy-fajny, ale trzy warstwy, to za duzo dla mojej cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  4. HIHIHI! Miałam nim malować, ale zdecydowałam się na tego żółteczka :D:D
    Ale tego też zdążę pokazać.
    Bardzo ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładny odcień! niedługo będę miała okazję po raz pierwszy wypróbować lakiery Rimmel pro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie peppermint;) ale i na ten przyjdzie pora;p
    uwielbiam je oba;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A moim zdaniem to taka pomidorowa czerwień. Super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny odcień, ostatnio mam fazę na takie czerwienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej lubię głębokie, ciemne czerwienie, ale ta na lato wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszelkie odcienie czerwieni!!!! Ta też piękna:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna czerwień, właśnie takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemny kolor :)
    Wolę jednak wąskie pędzelki.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię lakiery Rimmela 60-tki, ale może je zdradzę? Tylko te są dwa razy droższe... masz może porównanie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolorek;) Jednak troszeczkę za drogie jak na zwykły lakier

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakiery z Rimmel są świetne :) Ostatnio kupiłam mamie transparentny do french manicure i jest prze szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor, podobny do mojego ulubieńca lakierowego z dzisiejszego posta :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomarańczowe czerwienie są moimi ulubionymi w ciepłym okresie roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo bardzo mi się podoba - kolor fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie błyszczy...jeszcze nie miałam lakierów tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny kolor :) , chyba skuszę się na któryś z kolorów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Apetyczny, owocowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię czerwienie w każdym wydaniu, i w krwistym, i pomarańczowym, i chłodne tonacje - cudnie wygląda na Twoich pazurkach Kochana ;)
    Miłego dzionka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...