niedziela, 2 lutego 2014

Velvet Matte od Golden Rose

Ostatnio ze względu na braku czasu nie miałam nawet kiedy śledzić urodowych nowinek, nie mówiąc już nawet o zadbaniu o własnego bloga czy odwiedzanu Waszych. Dobrze zatem, że blogowe koleżanki czuwają nade mną i czym prędzej zniwelowały moją niewiedzę :* Poleciałam zatem dziś do sklepu Golden Rose zobaczyć nowe matowe pomadki - Velvet Matte.




Nie wszystko jest dla mnie ;) Skusiłam się na razie tylko na dwa kolory - nr 10 i 12, ale w nabliższym czaie moje będą jeszcze conajmniej dwa!






A Wy już je macie? Polujecie czy dajecie sobie spokój?

23 komentarze:

  1. właśnie czegoś takiego szukałam, muszę się przyjrzeć bliżej reszcie kolorków, na pewno coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tych szminek, widziałam już kilka prezentacji, aż może sama je obczaję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pomadki są śliczne przepiękne moje kolory tez je chce miec ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sabi jutro będę się z Tobą kontaktować;) konturówki też chce;) śliczne te kolorki co kupiłaś....

    OdpowiedzUsuń
  5. MMMM moje piękności!!!!!!!!!! Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczekam na pierwsze słocze.
    Wtedy rozważę zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daję sobie spokój, bo nie lubię matowych produktów do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory wyglądają niezwykle kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieje, ze uda mi sie te pomadki kupic, gdy pojade do Polski :) bardzo mam na nie ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak się zachowują na ustach? Nie wysuszają ich?

    OdpowiedzUsuń
  11. kuszą mnie bardzo :) ale za dużo mazideł do ust już mam :|

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chyba jednak po nie pójdę : )

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie piękne kolory! czekam na więcej słów na ich temat

    OdpowiedzUsuń
  14. Zanim one do mnie trafią miną pewnie lata świetlne ale mimo wszystko będę ich intensywnie szukać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś przechodziłam przy stoisku z GR, ale jakoś nic nie przykuło mojej uwagi. Nie zwróciłam uwagi na te szminki, ale prezentują się całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te szminki!!! :-O
    Nie znam Was :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Na razie daje sobie spokoj :P mam tyle produktów do ust, że najpierw muszę troche wykończyć, żeby kupować następne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałam się wstrzymać, ale nie potrafiłam. I nie żałuje bo bardzo polubiłam te szminki :) z czasem wiecej u mnie zamieszka ich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogladalam te pomadki ostatnio i na zdjeciach jakos bardziej mnie te kolory zachwycaja niz w rzeczywistosci :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...